Tarieven & Klachten

Onderdeel

Intakegesprek:

Consult:

Telefonisch of video consult na afspraak

Bedrijfstarief:

Prijs

1,5 uur € 90,00

1 uur € 90,00

€ 15,00 per 10 minuten

Op aanvraag exclusief 21% btw

Betaalwijze

Je betaalt in principe direct na afloop van de afspraak. Dit gebeurt door een betaalverzoek (soort Tikki). In uitzonderingsgevallen kan ook gepind worden. Je ontvangt direct na afloop van de afspraak een e-mail met een PDF factuur. Eventuele te late betalingen kunnen (na herinnering) worden geincasseerd via MediCas incassobureau.

Bankrekening nummer: NL77KNAB 02561341 97 t.n.v. Haaijer's Fair Factory
BTW nummer: NL001110588B49

Vergoeding zorgverzekeraars

Door mijn erkenningen en registraties vergoeden verschillende ziektekostenverzekeraars de sessiekosten geheel of gedeeltelijk. Benader vooraf zelf je zorgverzekeraar of raadpleeg de site van je zorgverzekeraar voor een indicatie inzake je vergoeding.

Gegevens die voor jouw vergoeding van belang kunnen zijn:

Lid van:

N.B.V.H. (beroepsvereniging / RBCZ richtlijn PR200527: registratienummers staan uitsluitend op de facturen in verband met risico op fraude)

R.B.C.Z. / T.C.Z. (koepelorganisatie / RBCZ richtlijn PR200527: registratienummers staan uitsluitend op de facturen in verband met risico op fraude)

S.C.A.G. (Geschillencommissie / Elke erkende zorgverlener valt met ingang van 1 januari 2017 onder de Wet kwaliteit klachten geschillen zorg (Wkkgz).

AGB nummer: 90-031500

Praktijkcode: 010430

Voorwaarden

Annulering. Voor verzuimde sessies zonder berichtgeving of overmacht en voor afzeggingen binnen 24 uur breng ik de gereserveerde tijd in rekening. Betaling. Openstaande facturen dienen binnen 10 dagen te zijn bijgeschreven op mijn bankrekening nummer (zie boven).

Klachten

Ik ben lid van de NBVH en de RBCZ en gebonden aan een klachtenreglement. De N.B.V.H. (Nederlandse Beroepsvereniging Van Hypnotherapeuten) draagt zorg voor de kwaliteitsbewaking van de aangesloten therapeuten. Behandelingen vinden plaats conform de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Mocht je ontevreden zijn of een klacht hebben, dan is het goed dit aan mij kenbaar te maken. Wanneer het niet lukt om samen tot een oplossing te komen, kun je contact opnemen met de klachtencommissie (de R.B.C.Z.).

Je vindt alle informatie daarover op de RBCZ klachtenpagina.